środa, 18 stycznia 2012

(Nie)smaczny, czarny humor. Cmentarny.

Ten artystyczny majstersztyk, co go wczoraj zaprezentowałem, przedstawiał piosenkę..."Joe Le Taxi", śpiewaną przez Vanessę Paradise. Pewnie kojarzycie, ten śpiewany tytuł, po polsku brzmi podobnie do "żul i taxi" i tak mi się jakoś skojarzyło...


Zmieniłem sobie opis na blogu. Najwyższy czas,  urodziny były 5 miesięcy temu...


A propos opisu, nie wiem, czy wiecie o co chodzi z tym SMA. Jeśli nie, to wyjaśniam. SMA to to, co ja mam, ta choroba. Są dwie wersje tego skrótu: oficjalna i nieoficjalna, czyli moja. Oficjalna - Spinal Muscular Artrophy (rdzeniowy zanik mięśni). Moja - System Muskulatury Atletycznej.       No, i które do Was bardziej przemawia, patrząc na mnie????



W sobotę była "moja" studniówka. Pewnie była na niej tzw. "płyta zimna". Ech...


Wiecie, z czym mi się ona kojarzy? Z cmentarzem. W ogóle, powiem Wam, że cmentarz, to... taka duża restauracja.


Dużo płyty zimnej... Pod tymi płytami, dużo... mięsa... W okolicy cmentarza, z reguły jest studnia, więc i przepić jest czym... A najciekawsze jest to, że w menu, pod pozycją mięso, kiedyś wszyscy będziemy...


Jeśli kogoś to porównanie uraziło, to przepraszam. Jeśli komuś zrobiło się niedobrze (jak autorowi), to też przepraszam. Nie napisałem tego w celu zwiększenia czytelności, jak z resztą chyba wiecie (z resztą, gdzie ja i popularność).


Ja mam po prostu taki zryty łeb!

1 komentarz:

  1. Ja się cieszę, że w ogóle Ją: mam (~w miarę, ~jeszcze?).

    Obrazek mi się skojarzył z taką gierką: "Żulionerzy". Grałeś (w podkładzie piosnka: "Wino, wino, wypij do dna! Słodkie wino każdy zna! Wino, wino, pomoże ci. Wino, wino, dalej pij!" , a pierwsze pytanie: "Maluchem nazywamy samochód: a) BMW Mini; b) Lamborghini a+ ; c) Romet CR50; d) Fiat 126p" )? - Kiedyś się śmiałem, a dzisiaj leję słoną cieczą, z pod powiek...


    SMA - Znając WAS (w tym: Cię), - definiuję ten skrócik: SuperMistrz-Ale:sam_tego_nie_wie.

    Nikt nie jest w stanie wcielić się w rolę Kogoś innego. To jest kłopot, wywołujący dzisiejszy podział ludzkości na: lepsi/gorsi/źli/dobrzy/stereo/mono(... - tak jest jak w lustrze, gdyż u sąsiada zobaczymy myszkę pod drzwiami, a u Siebie nie nawet ptaka, który wydziela swe odchody na Nasze skórzane płaszczyki).

    O tym jak odczuwamy Nasze życie, to nawet Specjaliści: G*** wiedzą (co? - Po lekturze XXXXXXX stron Encyklopedii/Publikacji naukowej się dowiedzą: co odczuwa'My???).

    - Tego nikt nie wie i z tego wynikają wojny, bójki, kłótnie i konkurencyjne "promocje".

    Módlmy się o Sprawiedliwość na Ziemi.

    ... :(

    OdpowiedzUsuń