poniedziałek, 23 stycznia 2012

Fach w ręku

O ile wiem (wiadomości  mam jeszcze z tamtego roku), to u nas stosunkowo mało jest osób niepełnosprawnych pracujących, w porównaniu np. z innymi, dobrze rozwiniętymi krajami. Wchodzą pewne zmiany ustawowe, by to zmienić. Jedne są korzystne, inne - zobaczymy...


Ale chciałbym dziś na to spojrzeć z ciekawszej strony...


Ostatnio "udowadniałem", że byłbym dobrym policjantem. Ale - mogę być każdym!


Pracodawcy, zatrudniający niepełnosprawnych, dostają - jak się orientuję - pewne dotacje na nich.


A ja, jako posiadacz pierwszej grupy inwalidzkiej, jestem (w teorii), najsmaczniejszym kąskiem dla pracodawców.... 


A więc, będę mógł przebierać w wielu propozycjach. Wielkie korporacje będą się o mnie biły. Dostanę wiele intratnych ofert. Obym tylko pozostał w tym świecie wielkich pieniędzy, sobą...


(Swoją drogą, ostatnio widziałem w gazecie ofertę pracy dla osoby z "grupą", na stanowisko... kierowcy ciągnika! Inną sprawą jest, czy chodziło o "faktycznego" niepełnosprawnego. Być może tak. Acha, jak znajdę ofertę dla żołnierza-inwalidy, to też napiszę o tym:P)

Poniesiony optymistyczną wizją swojej kariery, ułożyłem proroczy wierszyk:


Sytuacja ma jest boska.
Do końca życia - beztroska.
Wybuduję piękną willę,
Kupię Samsunga Avillę,
Będę szalał Mercedesem
I poderwę stewardessę.
Dzięki mojej pierwszej grupie,
Bezrobocie to mam w PUP-ie! (tzn. w Powiatowym Urzędzie Pracy...)





2 komentarze:

  1. LoL ;D
    ...:::Welcome in my Club :D :::...
    Ja walczę :)- Życz powodzienia? ;)
    Cząstka starszej Old-EquIpY, jest teraz u nas :)
    - Szkoda, że Ty już nie chcesz.. ;/
    - Yno nie myśl, że to ja Cię proszę, żebyś dał swoim Ziomom zarobić (kum, kum? )! ;) - Mistrzu, czemu już nie chcesz? :(

    Kamyk, już taka szara przedmiowistość. - Świat się kręci wkoło pieniążka. - Mylę się? .

    ...CHorLror na Zięmi. - Czy tak było w planach?...

    OdpowiedzUsuń