czwartek, 3 maja 2012

Uszkodzony maturzysta

W ostatnim wpisie użyłem słowa "inwalida". Cham ze mnie...


Słowo to jest zapożyczone pewnie od angielskiego "invalid". "Invalid" natomiast, oprócz znaczenia "inwalida" i paru innych podobnych, znaczy również np. "cherlak" czy "nieważny". Same komplementy...


Ja sobie wypraszam tego typu teksty. To, że nie mam atletycznej budowy ciała i  nie jestem nikim ważnym, nie znaczy, że można mnie nazywać per "invalid". Ten co to wymyślił, to sam był pewnie cherlak większy niż ja (tzn. mniejszy). Kompleks leczył, "nieważny" jeden...


A jak mi na maturze z angielskiego wyskoczy "invalid".. Jak wyskoczy na maturze, to się bardzo mocno wkurzę...


I jeszcze jedno, a propos wczorajszo-dziesiejszych Świąt: może i jestem nieważny cherlak, ale przynajmniej patriota! I...


Choć mam lekką niedowagę
Zawsze w sercu noszę flagę...

2 komentarze:

  1. Niedowaga ciała, jest odwrotnie proporcjonalna do wagi Serca! ;D ;P <odkrycie by: Ej'n Shtajn 13.13.2137r. naszej Europy! )

    OdpowiedzUsuń
  2. przeciek matura 2013 j. polski, do pobrania arkusz: http://hostujmy.pl/download/51197/WY4Yzd

    OdpowiedzUsuń