środa, 22 czerwca 2011

Lato z radiem

Co łączy plan Barbarossa i wakacje? Obydwa te przedsięwzięcia zaczęły się 22 czerwca. A co je różni? Wakacje pewnie wypalą! Hahaha! Dobre! Alem się uśmiał. W końcu - jam to wymyślił.


Wakacje! Teraz to już tylko słońce, reggae, trawa... hehe...


I "Dziadek Polka". Pamiętam, jak mnie kiedyś ten utwór-legenda obudził o 10.00... Jak się wkurzyłem! Miałem ochotę wstać (przy czym, w moim przypadku, już samo wstanie powinno zrobić wrażenie), a następnie załatwić i Dziadka, i Polkę, i tego gościa, co z taką radością wymiatał na tym akordeoniku. 


A tak przy okazji: nie bardzo kumam, o co chodzi w tekście "Porąbane jak Lato z Radiem". Ktoś wie? Bo ja się chyba zacofany robię. Nawet to lubię, bo jak sama nazwa wskazuje, kojarzy się z latem. No, chyba że np. ktoś nie lubi lata. 


Mam jakby przeczucie, że coś jeszcze miałem napisać... Zapomniałem, co... Ale dla Was to lepiej :)


Pozdrawiam i życzę udanych wakacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz