sobota, 26 lutego 2011

Chill Out Catholic

Był dzisiaj u mnie ksiądz na katechezie. Przywiózł ze sobą trzech instrumentalistów (perkusistę, basistę i "solówkarza") zespołu "Chill Out Catholic" - wschodzącej gwiazdy Chrześcijańskiego Rocka. A że jechali prosto ze sklepu muzycznego, to zaprezentowali mi świeżo nabyte gitary - basową i elektryczną. Kupili jeszcze do nich "piece", także teraz już pozostaje tylko grać. I w związku z tym, po uzgodnieniu tego z menadżerem grupy, czyli księdzem, chciałem "zareklamować" koncert tego zospołu, połączony z czuwaniem, który odbędzię się w dolnym kościele Św. Jana Nepomucena w Bochni w sobotę 5. marca o godz. 19:00 (reklama bezpłatna:P).

Wiem, że mój blog nie jest superpopularny, ale może jednak ktoś się przez niego wybierze na ten koncert.
-Pomożecie?
- (Pomożemy!) :D

1 komentarz:

  1. ja bym się wybrała, ale z Krakowa dalekoooooo :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń