wtorek, 19 sierpnia 2014

Jak zostać królem?

Ostatnio historycy udowodnili, że król Ryszard III miał... skoliozę. Ha!

Król Jerzy VI z kolei (o czym traktował słynny film "Jak zostać Królem") miał przez długi okres problem z jąkaniem się. Ja też tą umiejętność w pewnym stopniu posiadam. Jako student politologii, jakąś tam wiedzę o polityce mam.

Nigdy nie ukrywałem, że nie jestem fanem demokracji (pewnie kiedyś na portalu myslkonserwatywna.pl o tym napiszę, z resztą, już tam kiedyś coś na ten temat wspomniałem). 

Póki co, mam groźnego konkurenta do korony; ma na nią chrapkę i też się jąka. Jednak do monarchii w Polsce jeszcze daleko i do tego czasu może się dużo zmienić. Muszą też w międzyczasie zrobić windę albo podjazdyna Wawel. A tron i tak będę miał swój...

Tu postawię kropkę. Miałem zamiar napisać coś jeszcze na temat pewnego Odważnego acz Anonimowego Komentatora mojego bloga (po tym, co ostatnio napisał, aż mi się kręgosłup wyprostował), ale może innym razem...

Tymczasem polecam świetny skecz, wpisujący się w temat posta.


https://www.youtube.com/watch?v=Kuxe67uienI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz