sobota, 13 października 2012

Rodzinka

Kiedyś w jakiejś reklamie została przedstawiona typowa, współczesna, polska rodzina, jako rodzice plus 1.3 dziecka (i tak zostali dokładnie ukazani). Chciałem o tym przypomnieć, więc narysowałem...

Nasz przyrost naturalny co prawda jest dodatni, ale w rankingu dzietności zajmujemy baaaaardzo odległe miejsce - sto lat za murzynami (w przenośni i... dosłownie)...

Proszę się z rysunku nie śmiać! Przyłożyłem się do zawartości merytorycznej, a nie estetycznej...

Co do braku rąk u rodziców i stóp u Matuli, to doszedłem do wniosku, że nie są tu one niezbędne (poza tym, wyszły pozaza kadr). Z resztą, nie miałem czasu - w końcu żyję w XXI wieku, a nie w Średniowieczu, prawda?











1 komentarz:

  1. ja bym chciał mieć przynajmniej taką łepetynę :D

    OdpowiedzUsuń