sobota, 11 sierpnia 2012

Wspólny mianownik

Sierpień... Miesiąc żniw, abstynencji; zdrowych, psich zębów i może czegoś jeszcze Dlaczego akurat sierpień i co łączy żniwa, abstynencję i zdrowe, psie zęby?

Długo męczył mnie ten ambitny temat, myślałem i myślałem. W końcu znalazłem jedyne, zdaje się, racjonalne wytłumaczenie. Jedyny, racjonalny wspólny mianownik...

I tak: jeśli kombajnista będzie nietrzeźwy - to krzywo poprowadzi maszynę. Będą krzywe plony, krzywe ziarno, krzywa mąka, w końcu - krzywe pieczywo. Krzywa bagietka, na przykład...

Pójdzie sobie piesek drogą, zobaczy jakąś osobę, trzymającą krzywą bagietkę i tak się zdziwi! Tak sie zapatrzy! Że przez nieuwagę rąbnie w słup, tracąc przy tym zęby...

By więc pies miał zdrowe ząbki, potrzebny jest kombajnista-abstynent (nawiasem mówiąc, abstynencja jest dobra cały rok), aby żniwa, mąka i pieczywo były proste, a czworonogi nie musiały się dziwić...

No i co, ma to wyjaśnienie sens? No ma. No bo, krzywego Kamila widziało wielu, ale krzywe pieczywo...

1 komentarz:

  1. Oj Kamil ja już wiele widziałem, jeśli chodzi o pieczywo ;) Ale ząbki mam wszystkie (prawie :P)

    OdpowiedzUsuń